maanantai 8. huhtikuuta 2013

Kevään ensimmäinen juoksulenkki!

Kulunut viikko meni taas ruotuun palatessa ja poikkeuksellisesti myös uusiin rutiineihin totuttautuessa, kun olen aloittanut työt uudessa paikassa. Kaikki tämä näkyy treenimäärissä, jotka jäivät vähän normaalia vähäisemmiksi, tietysti heti kun muutin sen HeiaHeian tavoitteen... Keskiviikkona tuskastuin pääsiäis-löysäilyyni ja vedin kunnon Attack+Pump setin, joka sitten tietysti hyydytti aikalailla. Lauantaiaamuna koettiin sellainenkin käänne meidän keskinäisessä ystävyyssuhteessa, että se oli Ansku joka pakotti mut nousemaan lauantaiaamuna treeneihin (mikä kyllä alunperin oli mun idea), vaikka mä olisin koomaillut kotona! Onneksi Ansku tuntee mut läpikotaisin ja löysi juuri oikeat sanat jotka laittaa motivointitekstariin jolla sai mut ylös sängynpohjalta :D Viikolla on tullut ratsasteltuakin, kun olen liikuttanut kaverini nuorta heppaa, kirjoittelen siitä varmaan vielä erikseen.



Sunnuntai-iltana arvoin vielä lähteäkö kevään ensimmäiselle juoksulenkille vai antaako lumisateen sotkea suunnitelmat... ja minähän voitin sääjumalat ja kiskoin itseni juoksemaan lumisateessa! Juoksin kuutisen kilsaa reilun kympin keskivauhtia ja olin pohjattoman ylpeä itsestäni. Tiedättekö ne hullut, jotka juoksee vaikka jalkarättejä sataa naamaan? Se olin minä tänään! On muuten veikeää kun silmäripset on niin lumiset, ettei tahdo nähdä eteensä... En siis päässyt aamun CE-treeneihin, mutta tämä korvasi sen mainiosti.

Uintitreeneissä kävi käsky, että me ollaan nyt sen verran hyviä uimareita jo, että jatkossa olisi altaassa käytävä kolme kertaa viikossa. Pieni logistinen ongelma taas. Se tarkoittaa sitä, että herätyskello tulee soimaan jatkossa ennen kuutta kutakuinkin joka aamu. Aikaiset nukkumaanmenot kunniaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti