perjantai 22. helmikuuta 2013

Kevyen viikon kummallisia tuntemuksia

Tällä viikolla olen viettänyt kevyttä treeniviikkoa. Viikon teemana on ollut viisiottelua ja venyttelyä, siihen päälle vähän kevyttä peruskuntoliikuntaa. Kuten sanoin maanantaina, olin silloin ihan kertakaikkisen loppu, ja niinpä SKIPPASIN treenit, jopa potematta siitä kovinkaan huonoa omaatuntoa! (Tämä on mulle huomattava saavutus!) Lepäsin ihan koko päivän, enkä juurikaan reipastunut iltaa kohti.

Sen jälkeen olen liikkuillut vähän kevyesti, mutta vielä torstainakin oli sellainen olo, että mitä enemmän lepään, sitä enemmän väsyttää. Ihmeellistä. Tunnetustihan asia on niin, että mitä vähemmän on pakko tehdä, sitä vähemmän huvittaa tehdä yhtään mitään, mutta on se kumma kuinka väsyneeksi siitä tuleekaan! Silti kroppa on reagoinut jotenkin ihmeellisesti tähän lepoon, esim. tiistaina maanantain levon jälkeen takareisiin sattui ihan kauheasti. Siis ei pelkkää lihasjäykkyyttä vaan ihan kirjaimellista kipua. Onneksi seuraavan aamun BodyBalance lämmössä helpotti kipua, ja muutenkin vähän liikkuvuuspainotteisemman viikon pitäisi auttaa siihen ja muihinkin kireyksiin.

Tänään perjantaiaamuna heräsin kuitenkin jo vähän energisempänä, ja niinpä tein viikon uroteon: puin pitkät kalsarit, lämpimän hupparin ja lenkkarit päälle ja KÄVELIN kouluun! Ja olin täällä silti ihan ihmisten ajoissa! Nyt istun täällä lenkkareissani kuin joku dorka :D Ansku väitti että se on muotia jo monessa maassa, mutta mulla on kyllä ihan sellainen olo kuin olisin  ala-asteikäinen, jonka äiti on pukenut järkevästi...
Kuvassa myös mun uusi hieno pinkki juomapullo! Edellinen Adidaksen "Impossible is nothing"-pullo hajosi, mutta toikin inspiroi :)
Huomenna ajattelin pitää toisen kokonaisen välipäivän, jonka jälkeen pitäisi olla taas tikissä. Kivaa viikonloppua kaikille!

ps. Meneillään on tämän vuoden ensimmäinen nykyaikaisen viisiottelun World Cup-osakilpailu, jossa Eevi Bengs on päässyt finaaliin, hyvähyväjeejee! World Cup-juttuja voi seurata esim Twitterissä hashtagilla #pentaworldcup1.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti