torstai 19. helmikuuta 2015

5-ottelu-unia

5-ottelukaverit ovat usein kertoneet juttuja siitä kuinka ovat nähneet 5-ottelu-unia. Yksi hauskimmista on se kun kaveri näki ennen kisoja unta uivansa oman ennätyksensä, ja toteutti unen sitten kisoissa rikkomalla ennätyksensä kirkkaasti.

Itse olen aiemmin nähnyt vain ratsastusunia. Ilmeisesti aika yleinen heppatyttöjen stressiuni on että on menossa estetunnille tai kisoihin ja on katastrofaalisesti myöhässä. Tunnille ei vain millään pääse vaikka kuinka yrittää, ensin on heppa kateissa, sitten suitset ja ratakin on kävelemättä...

Heppaytöt tuppaa stressaamaan
Viime aikoina olen kuitenkin nähnyt omat ensimmäiset 5-ottelu-unet. Ensimmäisessä oltiin juoksuammuntaosiossa. Juoksu rullasi paremmin kuin koskaan, juoksin muiden kisaajien ohi ja pysyin erinomaisesti huippujen perässä. Kunnes tultiin ammuntapaikalle, jossa ammuin surkeasti, yli 45 sek. Niinpä jouduin taas juoksemaan muut tytöt kiinni, kunnes taas oltiin ampumapaikalla ja ammuin jälleen surkeasti. Tätä rataa kisa jatkui kunnes viimeisellä ammunnalla en kerta kaikkiaan osunut enää mihinkään ja purskahdin itkuun. Niinpä siiten suureen ääneen vollottaen lähdin viimeiselle juoksukierrokselle, ja ihmiset ihmettelivät että mitä on sattunut, ja paruin ääneen " MÄ OLEN NIIN HUONO että mä en kestä mä en enää jaksa juosta taas niitä kiinni!!!" :D :D

Vähän parempaa menestystä ampumapaikalla :)
Toinen uni oli sitten aika selkeää ahdistusta siitä ettei ole päässyt treenaamaan sairastelujen takia. Pääsin vihdoinkin uimaan (ja tietenkin jostain syystä meidän opas alppireissulta oli siellä myös :D), mutta kaikki uimalakkini olivat hapertuneet käytön puutteesta täysin ja murenivat ihan palasiksi kun yritin laittaa niitä päähän :/

Että sellaista. Tuo ampumajuoksu-uni oli aika selkeä toisinto Falunin kisastani, ja pitäisi yrittää vain unohtaa. Ja tuossa uimalakkiunessa on kyllä kieltämättä vähän tragikomiikkaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti