perjantai 14. marraskuuta 2014

Nike miekkailukengät

Olen ainakin vuoden verran valittanut vanhojen miekkailukenkieni kuluneita pohjia, mutta aina hankintalistalla on ollut jotain tärkeämpää. Minullahan oli jo miekkailukengät, mitä sitä nyt uusia hankkimaan?! Olin kuitenkin jo keväällä sovittanut sellaisia kenkiä jotka haluaisin, ja niinpä tiesin tarkkaan mallin ja koon jonka halusin. Olin vähän miettinyt sinisiä kenkiä, mutta miekkailuvalmentaja on vakuuttunut siitä että kokovalkoisessa asussa vastustaja havaitsee sinisen kengät liikkeen helpommin kuin valkoisen, joten tiesin että siitä seuraisi keskustelua. Niinpä päädyin Niken valkoisiin kenkiin jossa on kirkkaanpunaiset yksityiskohdat.

Kuva miekkailutarvike.fi
Niinpä tähän asiaan tuli ratkaisu, kun keksin pyytää kenkiä synttärilahjaksi ja sainkin ne! Kaverit vähän varoittelivat että kyseinen malli kannattaa ajaa sisään varovasti, kuulemma reunat hankaavat ja jollekin oli jopa tullut niistä juoksijan polvi. Aloitin siis varovasti pitämällä niitä ensimmäisellä kerralla vain vähän aikaa ja seuraavalla kerralla vähän kauemmin. En kuitenkin huomannut niiden kanssa mitään ongelmia, joten aika nopeasti olen siirtynyt käyttämään niitä koko treenin ajan.

Uudet kengät on ihan huiput! Jo ennen kuin sain ne, näin unta kuinka tein jalkatyötä ne jalassa ja olin ketterämpi kuin koskaan! Niillä on ihan erilainen tuntuma ja pito kuin vanhoilla kengillä, ja paljon helpompi liikkua dynaamisesti. Olen vakuuttunut, että uudet kengät tekevät minusta paremman miekkailjan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti